سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاشت مو

صفحه خانگی پارسی یار درباره

امبدینگ چیست؟ + کاربردها

    نظر

مبنای امبدینگ همان مبنای طب سوزنی و استفاده از نقاط طب سوزنی است. این روش یک روش کاشت نخ بوده که به جای استفاده از سوزن در نقاط طب سوزنی از نخ‌های قابل جذب بخیه استفاده می‌شود. در این روش بخیه‌ای زده نمی‌شود بلکه با استفاده از سوزن‌های مخصوص، نخ‌های قابل جذبی که از جنس کرکول یا PDO یا مونوسیتینگ و یا… هستند را وارد بدن بیمار می‌کنیم.

در حین جذب این نخ توسط بدن، عمل تحریک نقاط طب سوزنی نیز اتفاق افتاده و همان اثر استفاده از سوزن در طب سوزنی را ایجاد می‌کند. سوزن‌های امبدینگ کمی بزرگ‌تر از سوزن‌های استفاده شده در طب سوزنی بوده و ممکن است از محل امبدینگ یک یا دو قطره خون خارج شود. اما نگران درد ناشی از آن نباشید. به شما اطمینان می‌دهیم درد امبدینگ از سرنگ‌های آمپول کمتر است. تا اینجای کار فهمیدیم که امبدینگ چیست حالا به بررسی موارد بیشتری در خصوص امبدینگ خواهیم پرداخت.

کاربردهای مختلف امبدینگ

از جمله کاربردهای مختلف درمانی و زیبایی طب سوزنی و امبدینگ که شما می‌توانید در مرکز سوزنیران از آن بهره‌مند شوید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فرم دهی سینه با امبدینگ

اگر از فرم سینه‌های خود ناراضی هستید، می‌توانید با استفاده از روش کات گوت در مرکز طب سوزنی سوزنیران طی چندین جلسه و تحت نظر دکتر محقق، به فرم دلخواه خود دست یابید، آن هم با کمترین و عوارض و نازل‌ترین قیمت‌ها! فرم دهی سینه با کاشت نخ یک روش نوین در این زمینه است.

جوانسازی و لیفت صورت با امبدینگ

شما می‌توانید با کاشت نخ و یا همان امبدینگ بدون هیچ عمل جراحی به طور معجزه آسایی جوان‌تر دیده شوید. اگر دوست دارید بدون تجربه تیغ جراحی، افتادگی‌ها در چین و چروک پوست خود را رفع کنید، به شما امبدینگ را توصیه می‌کنیم. چین و چروک صورت خود را به دکتر محقق بسپارید و در کمترین زمان ممکن جوانی و شادابی پوست را تجربه کنید.

درمان سیاتیک و کمردرد با امبدینگ

با انجام امبدینگ بر خلاف طب سوزنی، تعداد جلسات مراجعه بیمار تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. امبدینگ با تحریک دائم نقاط خاصی از بدن به کمر دردهای شما پایان می‌دهد. کافیست بهترین متخصص و بهترین مرکز درمانی طب سوزنی را بشناسید و برای مراجعه و درمان اقدام کنید. توصیه ما به شما مراجعه به دکتر سید جعفر محقق با سابقه 10 ساله در این زمینه است.

مقایسه امبدینگ و طب سوزنی

به صورت کلی جمع بسیاری از متخصصان این زمینه به معتقدند طب سوزنی روش موثرتری نسبت به امبدینگ است. چراکه اثرگذاری آن بر روی نقاط حساس بدن بیشتر است و همچنین معمولاً به دنبال یافتن علت بیماری و درمان آن است. توصیه ما نیز به شما این است که تنها اگر با محدودیت زمانی مواجه هستید، امبدینگ را برای لاغری انتخاب کنید.

منبع: امبدینگ چیست زوم لایف