سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاشت مو

صفحه خانگی پارسی یار درباره

اشنایی با طب غربی و سنتی

    نظر

طب سوزنی  یک درمان با قدمت چند هزار ساله است که امروزه در تمام دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. خوشبختانه در کشور ما نیز مانند سایر کشورهای جهان برای طب سوزنی قوانین وجود دارد و مورد تایید وزارت بهداشت می‌باشد. طب سوزنی از سال 1979 توسط سازمان جهانی بهداشت به عنوان یک طب مکمل شناخته شده است. طب سوزنی، بهترین طب مکمل است که بیش از 2500 سال مورد مطالعه و تمرین قرار گرفته است. برخی از افراد از این روش درمانی به عنوان معجزه‌ای برای بهبود کیفیت زندگی خود یاد می‌کنند. این روش درمانی به نسبت سایر طب‌های مکمل که کمتر شناخته شده هستند، علمی‌تر است و کارهای تحقیقاتی بسیار زیادی روی آن انجام شده است.

اثر بخشی این روش در درمان بسیاری از بیماری‌ها به اثبات رسیده است. یکی از مهم‌ترین کاربردهای طب سوزنی کنترل درد می‌باشد. این دردها می‌تواند شامل دردهای عضلانی و اسکلتی مانند آرتروز و کمردرد، سردرد، دردهای دوران قاعدگی و… باشد. این طب می‌‌تواند باعث کاهش درد، کاهش اسپاسم عضلانی و همچنین باعث بازتوانی بدن شود.

طب سوزنی چه بیماری هایی را درمان میکند؟

گستره بیماری‌های قابل درمان با طب سوزنی بسیار گسترده است و حتی بیماری‌هایی که بطور 100 درصدی با طب سوزنی قابل درمان نباشند را می‌توان با این روش کنترل کرد. برای نمونه می‌توان به بیماری‌های MS، انواع سرطان و قند خون اشاره کرد. اما بیماری‌هایی که کاملا با طب سوزنی درمان می‌شوند کدامند؟ در ادامه به چند مورد از این بیماری‌ها اشاره خواهیم کرد.

درمان مشکلات گوارشی و کاهش وزن با طب سوزنی

همه مردم تناسب اندام را دوست دارند اما بیشتر مردم با مشکلات گوارشی روبرو هستند که این مشکلات، بیماری چاقی را به همراه دارد. از طرفی افراد فکر می‌کنند برای لاغری و خوش استایل شدن حتما باید از رژیم غذایی، ورزش یا عمل‌های جراحی خطرناک کمک بگیرند!

از وقتی که درمان چاقی با طب سوزنی در بین بازیگران و افراد معروف در سراسر دنیا رواج یافت، مردم با دریچه امیدی از جنس زیبایی و سلامتی روبرو شدند. با استفاده از طب سوزنی، با کمترین هزینه و عوارض؛ بیشترین بازدهی را در جهت کاهش وزن تجربه خواهید کرد. پیشنهاد می‌کنم بعد از پایین آمدن از روی ترازو و عدم رضایت از عدد نمایش داده شده، سری به مقاله لاغری با طب سوزنی ما بزنید.

درمان مشکلات روانی و افسردگی با طب سوزنی

با گذشت زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی، روز به روز بیماری‌های روانی عجیب و غریب زیادی پیدا می‌شوند. از بیماری های تکنوفوبیا گرفته تا افرادی که ترس از فضای بسته، ارتفاع و آب دارند. اما هرچه این بیماری‌ها بیشتر و عجیب‌تر شوند، باز هم مادر تمام بیماری‌های اعصاب و روان، افسردگی باقی خواهد ماند.

اگر شما هم بعد از اپیدمی کرونا، دچار افسردگی شده و از قرص‌های شیمیایی و هزینه‌های گزاف تراپیست‌ها خسته شده اید، با چند جلسه طب سوزنی آرامش اعصاب خود را تضمین کنید. کافی است برای کسب اطلاعات بیشتر در وبسایت سوزنیران مقاله مرتبط با این موضوع را مطالعه کنید و در صورت نیاز در هر ساعتی از شبانه روز از پشتیبان واتسپ ما در جهت درمان افسردگی با طب سوزنی، مشاوره رایگان دریافت کنید.

منبع و ادامه مطلب: مجله خبری دکترچک