سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاشت مو

صفحه خانگی پارسی یار درباره

امبدینگ برای بانوان یا اقایان؟

    نظر

آیا امبدینگ برای آقایان هم مورد استفاده قرار میگیرد؟

برخلاف باور غلط عموم مردم جامعه، زیبایی ظاهری و تناسب اندام فقط مختص به بانوان نیست! آقایان نیز به همان اندازه که خانم‌ها نگران اندام و زیبایی خود هستند، می‌توانند برای ظاهر خود اهمیت قائل شوند. امبدینگ یکی از طبیعی‌ترین روش‌های رسیدن به ظاهری جذاب و اندامی فوق العاده برای آقایان است. علاوه بر آن، آقایانی که تغییر وزن زیادی داشتند برای کاهش سایز سینه، کاهش چین وچروک و... از این روش استفاده می‌کنند.

اگر وقت برای ورزش کردن مداوم یا هزینه‌های بالای عمل‌های جراحی زیبایی و تناسب اندام را ندارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از امبدینگ و طب سوزنی است. با کاشت نخ، بدون عوارض و در کمترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه خود برسید. کلینیک تخصصی امبدینگ سوزنیران آماده ارائه انواع خدمات زیبایی و تناسب اندام به آقایان و بانوان است.

امبدینگ برای خانم ها

امبدینگ روشی است که خانم‌ها می‌توانند در هرسنی از آن استفاده کنند. امروزه بانوان به زیبایی چهره و ظاهر خود بیش از پیش توجه می‌کنند. کاشت نخ (امبدینگ) یکی از کم دردسر ترین راه‌های رسیدن به تناسب اندام و زیبایی ظاهری برای خانم‌های خانه دار، دختران جوان و حتی مادران است. خانم‌هایی که باروری و شیردهی داشتند بیشتر برای کاهش سایز و لیفت سینه،  و چربی سوزی موضعی متقاضی این روش هستند.

اما از روش کت گوت (کاشت نخ) برای مواردی گسترده‌تر از زیبایی، مانند درمان انواع بیماری‌ها، می‌توان استفاده کرد. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت کلینیک سوزنیران، بهترین مرکز تخصصی امبدینگ و طب سوزنی در تهران، لیست بیماری‌های قابل درمان با امبدینگ و طب سوزنی را مشاهده کنید.

منبع: رپورتاژ ایلنا