سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاشت مو

صفحه خانگی پارسی یار درباره

درمان مشکلات گوارشی با طب سوزنی

    نظر

در این مقاله توضیح می دهیم که درمان مشکلات گوارشی چگونه امکان پذیر است.

درمان زخم معده با طب سوزنی

با استفاده از چند سوزن، می‌توان بدون عوارض جانبی و نیاز به داروهای شیمیایی به سوی درمان زخم معده رفت. اما چگونه؟ توسط طب سوزنی، مسیرهای حرکت انرژی یا همان چی؛ از طریق طحال به معده و روده ها تنظیم می‌شود. با انجام این کار، علاوه بر بهبود ترشحات گوارشی، متابولیسم دستگاه گوارش نیز تنظیم می‌شود. بدین ترتیب، استرس شما نیز رفع شده و آرامش عصبی برایتان به ارمغان خواهد آمد.

درمان رفلاکس معده با طب سوزنی

جاذبه زمین باعث راحت غذا خوردن ما میشود. اما همین جاذبه زمین باعث ایجاد رفلاکس معده نیز خواهد شد. اما چطور؟ بر اساس آموزه های طب شرقی، یکی از دلایل ایجاد رفلاکس معده؛ حرکت انرژی درون دستگاه گوارش برخلاف جاذبه زمین است. بدین ترتیب، هرگاه حرکت انرژی درون دستگاه و لوله گوارش برخلاف جاذبه زمین باشد؛ اختلال‌هایی در عملکرد سیستم گوارش بوجود می‌آید که باعث رفلاکس معده خواهد شد. با استفاده از طب سوزنی، درمانگر مسیر حرکت انرژی در سیستم گوارشی را تصحیح کرده و مانع بروز رفلاکس معده میشود.

درمان یبوست با طب سوزنی

افرادی که دارای رفلاکس معده هستند؛ بدلیل حرکت برعکس انرژی در سیستم گوارششان، یبوست نیز دارند. حرکت رو به بالای انرژی باعث باقی ماندن مواد زائد در روده ها میشود. با انجام طب سوزنی، بر اثر تصحیح حرکت انرژی در لوله گوارش علاوه بر رفع رفلاکس معده؛ یبوست بیمار نیز برطرف می‌شود.

سخن آخر

مشکلات روزمره مردم و کمبود زمان، باعث تند غذا خوردن و درنتیجه ایجاد بیماری های گوارشی و معدوی میشود. برای رفع این مشکلات راه حل های زیادی وجود دارد. اما بهترین و مطمئن‌ترین راه حل، استفاده از طب سوزنی در مجهز ترین مرکز طب سوزنی تهران توسط دکتر سید جعفر محقق میباشد. با انجام طب سوزنی و بدون مصرف هیچگونه داروی شیمیایی و بدون عوارض جانبی میتوانید مشکلات معدوی خود را حل کنید.