سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاشت مو

صفحه خانگی پارسی یار درباره

کاشت مو طبیعی با بانک موی ضعیف

    نظر

بانک مو دارای فولیکول هایی است که به محض کاشت در نقاط طاس به رشد معمولی خود ادامه می دهند و در جایگاه جیدید خود فیکس و ثابت می مانند. بانک مو هیچوقت تحت تاثیر هورمون اندروژن قرار نمی گیرد و حتی با وجود اینکه جلوی سر دچار ریزش شدیدی بشود، باز هم ثابت می ماند و کیفیت فولیکل های خود را حفظ می کند.

بانک مو در تکنیک های FUE و FUT

تکنیک FUT که بیشتر در گشته از آن استفاده می شد و با جدا سازی برشی نواری از پشت سر بیمارهمراه بود، اسکار خطی عریضی را از خود برجای میگذاشت که حتی تا گوش ها هم ادامه پیدا می کرد. تکنیک FUE که جدید تر است، اسکار زیادی را به دنبال ندارد و ریشه های مو یکی یکی اسخراج و در نقاط طاس کاشته می شوند؛ بدون اینکه هیچ اثری در ناحیه اسکالپ از خود بر جای بگذارند. درکاشت مو به روش FUE از ابزاری به اسم میکرومتر استفاده می شود که دارای سر بسیار کوچکی است و آسیبی به اسکالپ وارد نمی کند.

>> شیو نقاط اهدا کننده مو قبل ار کاشت مو

شیو موهای بیمار، یکی از کارهایی است که باید قبل از کاشت مو انجام بشود ولی باز هم بستگی به نظر بیمار دارد زیرا میتوان فقط بخشهایی از پشت سر را شیو کرد که قرار است فولیکول ها را از آن ها استخراج کنیم. البته بیشتر بیماران ترجیح می دهند که تمام بخش های موهای پشت سر خود را شیو کنند تا متخصص بتواند راحت تر فولیکول ها را از بانک مو استخراج کند.

در طول فرآیند کاشت مو، ریشه هایی استخراج می شود که سالم و دست نخورده باشند و هر فولیکولی که استخراج می شود، حداقل باید شامل 4 تار مو باشد تا در نقاط طاس شاهد رشد حجم زیادی از این موها باشیم و هم اینکه با استخراج فولیکول های سالم، بخش اهدا کننده آسیب کمتری می بیند چون این ریشه ها بافت های زیرین اسکالپ استخراج میشوند و رشد دوباره آنها تقریبا امکان پذر نیست.

>> کاشت مو طبیعی با بانک موی ضعیف

در بعضی از بیماران، بخش های اهدا کننده فولیکل به اندازه کافی وجود ندارد و حجم خیلی کمی هم دارند. ریشه های مو ممکن است فقط شامل یک تار مو باشند یا اینکه موی بیمار خیلی نرم و خیلی نارک باشد.

منبع : خانه سفید