سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاشت مو

صفحه خانگی پارسی یار درباره

شامپوی مناسب کاشت مو

    نظر

 

جراح پیوند مو شما باید اطلاعات کامل در مورد مراقبت بعد از جراحی داشته باشد. اگر آنها این کار را انجام ندهند، از آن بخواهید این کار را انجام دهند. زیرا مراقبت های بعد از کاشت مو بسیار مهم هستند تا مطمئن شوید که بهترین موفقیت درازمدت را دارد   .

از لحاظ بهترین شامپو بعد از عمل کاشت مو همه به جراح بستگی دارد، بنابراین توصیه می کنیم توصیه های پزشک را دنبال کنید. معمولا موهایتان را روز بعد از کاشت مو شامپو می کنید. استفاده از یک شامپو ضد عفونی مانند بتادین می تواند مفید باشد. گرچه ضروری نیست. به طور کلی، شامپوهای مکرر برای حفظ این محل به عنوان استریل ممکن است به جلوگیری از عفونت در حالی که پوست سر شما بهبود می یابد.

 

شما باید قبل از ریزش مو خود را برای ریزش مو ابتدا آماده کنید - این کاملا طبیعی است. با این حال، به منظور جلوگیری از کاهش بیشتر در اطراف منطقه پیوند، بخش مهمی از عمل جراحی پس از مراقبت باید شامل یک برنامه درمان جامع ریزش مو باشد.

 

این به حفظ مو در اطراف پیوند کمک می کند به طوری که الگوی طاسی مردانه که منجر به  کاشت مو می شود دیگر به قسمت های بالای پوست شما تاثیر نمی گذارد. عدم کنترل DHT که به فولیکولهای مو مرتبط است و موجب ریزش موی ژنتیکی در افرادی که به این بیماری ارثی مستعد هستند، می تواند منجر به ریختن موهای  کاشته شده شود. این به نظر غیر طبیعی می رسد و در موارد شدید می تواند منجر می شود که منطقه پیوند شده مانند یک جزیره شناور مو به نظر برسد

بسیاری از جراحان همچنین توصیه می کنند که این درمان را حداقل شش ماه قبل از جراحی ترمیم مو انجام دهید. این به این دلیل است که می تواند به تثبیت ریزش کمک کند و اطمینان حاصل کند که مو در شرایط مطلوب قرار دارد و جراح برای آن کار راحت تر است. متخصص ریزش مو می تواند اطلاعات بیشتری را در مورد درمان های ریزش مو قبل و بعد از پیوند مو در اختیار شما قرار دهد.

 

منبع: شامپوی مناسب کاشت مو