سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاشت مو

صفحه خانگی پارسی یار درباره

دارو های بعد از کاشت مو

    نظر

داروهای بعد از کاشت مو

5 (100%) 16 votes

مصرف داروهای بعد از کاشت مو بعد از انجام عمل کاشت مو، جهت تقویت، جلوگیری از عوارض بعد از کاشت مو شامل عفونت و به منظور کاهش درد لازم و ضروری می باشد. کاشت مو یک عمل جراحی زیبایی ترمیمی، مبنی بر متراکم کردن قسمت های کم مو و طاس سر بوسیله ی برداشت گرافت های مو از قسمت بانک مو می باشد. پس از انجام عمل جراحی با بهترین روش کاشت مو، برای کسب نتیجه مطلوب و دلخواه باید از مراقبت های بعد از کاشت مو پیروی کنید. 

این مراقبت ها شامل:

  • پرهیز از انجام حرکات ورزشی و فعالیت هایی که باعث تکان خوردن و خم شدن سر می شود.
  • رعایت یک برنامه تغذیه بعد از کاشت مو.
  • استفاده از شامپو بعد از کاشت مو که توسط مشاور و متخصص کاشت مو به شما معرفی خواهد شد.
  • مصرف داروهایی که توسط متخصص برای شما تجویز می شود.
  • مصرف این داروها به سلامت فولیکول های موی تازه کاشته شده کمک می کند.

داروهای بعد از کاشت مو

مانند تمام عمل های جراحی پس از انجام عمل کاشت مو نیز پزشک شما داروهایی را جهت بهبودی سریع تر و جلوگیری از خطرات احتمالی برای شما تجویز می کند.

داروهای بعد از کاشت مو برای جلوگیری از عوارض

ابتدا نوبت به مصرف داروهایی برای خواب و مسکن هایی برای کاهش درد می رسد. قرص هایی مانند Valium و یا Xanax برای کمک به خوابتان باید مصرف شود. اگر حس می کنید قرص ها برای شما قوی هستند می توانید از نصف قرص استفاده کنید و اگر هم برای خواب بهتر برایتان کافی نیست از دو عدد قرص استفاده کنید.

شاید بعد از عمل احساس درد و ناراحتی می کنید باید از مسکن هایی جهت رفع این مشکل استفاده کنید. اما مصرف این مسکن ها می تواند بسته به میزان احساس درد متفاوت باشد. استفاده از استامینوفن کدئین و یا ژلوفن می تواند اثر بخش باشد اما اگر درد زیادی را حس می کنید استفاده از شیاف دیکلوفناک برای شما توصیه می شود تا از میزان ناراحتی شما بکاهد. سعی کنید به جز مسکن هایی که برای شما تجویز شده از مصرف قرص ها و داروهای دیگر برای کاهش درد خودداری کنید.

منبع : دارو های بعد از کاشت مو