سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاشت مو

صفحه خانگی پارسی یار درباره

هزینه تقریبی کاشت مو

    نظر

هزینه کاشت مو

کاشت مو تنها روش درمان موهای از دست رفته می باشد. این عمل از گروه عمل های زیبایی بوده و اکثر بیمه های کشور تعهدی نسبت به پرداخت هزینه کاشت مو ندارند. به همین دلیل یکی از مهمترین دغدغه های متقاضیان عمل پیوند مو هزینه آن می باشد.

برای دریافت قیمت تقریبی کاشت مو خود می توانید در ساعات کاری کلینیک خانه سفید با شماره 54503-021 تماس حاصل فرمایید و نوبت مشاوره حضوری رایگان دریافت کنید. اما اگر امکان حضور ندارید می توانید از طریق پیام رسان های تلگرام، سروش، واتس آپ و یا وایبر به شماره 09122252731 پیام ارسال کنید و عکس سه ناحیه روبرو، بالا و پشت سر خود را ارسال نمایید تا بعد از بررسی پزشک متخصص هزینه تقریبی کاشت مو شما اعلام شود.

هزینه کاشت مو در ترکیه و سایر کشورهای اروپایی

اکثر جراحی های زیبایی در کشور به علت تقاضای بالا و همچنین تعدد متخصصین جراحی زیبایی در ایران نسبت به سایر کشورهای جهان از قیمت بسیار پایین تری دارند. به عنوان مثال در کشور ترکیه که به مهد جراحی های پزشکی اروپا تبدیل شده است، هزینه تقریبی کاشت مو حدود 2500 دلار می باشد. سایر جراحی های زیبایی نیز در این کشور نسبت به کشورهای پیشرفته اروپایی بسیار ارزان تر می باشد. در واقع یکی از جنبه های جذب توریسم در کشور ترکیه توریسم پزشکی می باشد.

هزینه کاشت مو در کشورهای اروپاییهزینه کاشت مو در کشورهای اروپایی

قیمت کاشت مو در کشورهای پیشرفته دنیا مانند آلمان، فرانسه، کانادا، انگلستان و آمریکا حدود 15000 تا 25000 دلار می باشد. هزینه تقریبی کاشت مو در تهران به عنوان پایتخت و مهمترین شهر توریست پزشکی ایران حدود 500 تا 1000 دلار می باشد. به همین دلیل مقصد بیشتر متقاضیان ایرانی و غیر ایرانی مقیم خارج از کشور جهت کاشت مو، کشور ایران و ترکیه می باشد.

در سال های اخیر و به دنبال کاهش ارزش ریال در کشور و قیمت بالای دلار در ایران تعداد متقاضیان کاشت مو از سایر کشورهای دنیا بسیار بیشتر شده است. ذکر این نکته غرور آفرین است که بدانید متخصصان داخلی کشور عزیزمان بسیار باتجربه تر و با دانش بالاتری هستند به طوری که بسیار هستند کسانی که از کشورهای اروپایی، آمریکا و همسایگان کشورمان برای انجام عمل کاشت مو به ایران سفر می کنند.

دلیل تخصص بالای جراحان کشور میزان زیاد انجام این عمل در طی این سال هاست، این امر سبب شده تجربه آن ها بسیار بیشتر از جراحان کشورهای دیگر دنیا باشد که به دلیل قیمت بالای انجام عمل شاید در طول سال 10 نفر هم به آن ها برای کاشت مو به آنها مراجعه نکند.

آیا قیمت پایین هزینه کاشت مو در ایران دلیل بی کیفیتی آن است ؟

پاسخ این سوال خیر می باشد. در ایران به دلیل تعدد کلینیک های کاشت مو و متقاضیان زیاد قیمت کاشت مو پایین نگه داشته شده است. حتی کیفیت جراحی کاشت مو در کلینیک های معتبر ایران از بیشتر کشورهای پیشرفته دنیا بالاتر می باشد. نمونه کاشت های انجام شده در کلینیک ها و مقایسه تصاویر آن ها با تصاویر ارائه شده در وب سایت های پزشکی کشورهای دیگر گواه این ادعا می باشد.

هزینه کاشت مو در کلینیک خانه سفید

هزینه تقریبی کاشت مو در کلینیک خانه سفید حدود 4 تا 7 میلیون تومان می باشد. این تغییر بالای قیمت به دلیل حجم موی درخواستی متقاضیان کاشت مو می باشد. به عنوان مثال یک نفر با تعداد 2500 گرافت مو به تراکم مورد نظر خود دست می یابد، اما شخص دیگر حتی 4500 گرافت هم سطح بی موی سر او را پوشش نمی دهد.

هرچه میزان ریزش مو در نتیجه گرافت مورد نیاز شما بیشتر باشد، در نتیجه قیمت تقریبی کاشت مو شما نیز افزایش می یابد. قیمت کاشت مو در شهرهای مختلف ایران مانند؛ شیراز، اصفهان، مشهد و دیگر شهرها تقریبا به یک اندازه است.

برای اطلاع دقیق از هزینه کاشت مو، ابتدا باید مشخص شود که کدام روش کاشت مو مناسب شماست.

 

منبع : کاشت مو خانه سفید _ ظفر