سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاشت مو

صفحه خانگی پارسی یار درباره

بهترین روش کاشت مو

    نظر

بهترین روش کاشت مو

با کمی جستجو در صفحات وب با انواع و اقسام روش های کاشت مو مواجه می شوید. از روش های استاندارد کاشت مو ( FIT و FUT ) گرفته تا انواع اسامی روش های غیر استاندارد و عجیب و غریبی که برخی کلینیک های کاشت مو بوجود آورده اند. متاسفانه برخی افراد بدون توجه به اصول اخلاقی پزشکان جهت کسب منافع بیشتر دست به انجام هر کاری می زنند. از کپی و جعل اسامی روش های کاشت مو تا ایجاد مزاحمت برای کلینیک های معتبر و صاحب نام این حیطه.

مختصر و مفید تنها دور روش کاشت مو وجود دارد : کاشت مو به روش FIT و کاشت مو به روش FUT . اما روش های ترکیبی و BHT هم از روش های استاندارد کاشت مو می باشند، که در واقع همان روش های ذکر شده بالا می باشد که به توضیح آن ها نیز می پردازیم.

سایر روش های عجیب و غریب جدید کاشت مو مانند SUT , FCI , DHI , HRT و … دقیقا یکی از روش های FIT و FUT می باشند که فقط تغییر نام یافته اند. لذا کلیه متقاضیان محترم کاشت مو در نظر داشته باشند که فریب تبلیغات گوناگون و بی پشتوانه فضای مجازی را نخورند.

در مورد بهترین روش کاشت مو حتما باید با پزشک متخصص پوست و مو که دارای تجربه کافی در زمینه کاشت مو باشد مشورت کنید. پزشک متخصص بعد از معاینه و بررسی کامل کلیه موارد اعم از میزان بانک موی شما، سن شما، شلی و سفتی پوست سر شما و ترجیح شما، روش مناسب کاشت موی شما را انتخاب می کند. توصیه ما به شما تبعیت از فردی است که نه تنها تحصیلات کامل در این رشته را دارد، بلکه با توجه به تجربه بالای ایشان می تواند بهترین کمک را به شما برساند.

منبع : 

http://bit.ly/2D0QJUz