سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاشت مو

صفحه خانگی پارسی یار درباره

کاشت مو در ترکیه ، هزینه، معایب و مزایا

    نظر

جراحی زیبایی یک بازار در حال رشد و بسیار محبوب است که با انواع مختلف درمان‌ها می‌تواند ظاهر شما را تغییر دهد. برخی از مردم بعدها در زندگی به این نتیجه می‌رسند که دیگر نمی‌خواهند آن طور که هستند، به نظر برسند و می‌خواهند خود را تغییر دهند، مثل – حذف پروتز سینه.

اخیرا، از ما سوال شده است که آیا کاشت مو می‌تواند معکوس و برگردانده شود، اکنون روش درمان و چگونگی انجام آن را بررسی کرده و به شما اطلاع می‌دهیم که اگر می‌توانید آن را برگردانید.

رشد گردشگری پزشکی در ترکیه

گردشگری پزشکی یک صنعت در حال رشد است که در آن، بسیاری از مردم تمایل دارند جهت طیف وسیعی از درمان‌های پزشکی، از جمله کاشت مو، برای رسیدن به ارزان‌ترین درمان به سراسر جهان سفر کنند. هنگامی که سخن از گردشگری پزشکی به میان می‌آید، ممکن است به دلیل قیمت پایین اولیه‌ی تبلیغ شده، بسیار جذاب باشد. اما بسیار مهم است که سایر هزینه‌ها و مخاطرات احتمالی را در نظر بگیرید.

در کلینیک کاشت مو خانه سفید، ما فقط از پزشکان متخصص و متبحر برای انجام فرآیندهای کاشت مو استفاده می‌کنیم، این امر مشتریان ما را به بهترین نتایج ممکن می‌رساند. همچنین شایان ذکر است که کلینیک‌ها در ایران توسط وزارت بهداشت و درمان سامان‌دهی شده و یا به طور رسمی به عنوان کلینیک حرفه‌ای ثبت می‌شوند.

آیا کاشت بد می‌تواند معکوس و بازگردانده شود؟

بعضی از افراد، از یک کلینیک غیر معتبر بازدید کرده و کاشت مو را با قیمت بسیار ارزان‌تر انجام می‌دهند، اما در برخی از موارد نتایج مورد انتظار حاصل نمی‌شود. هنگامی که نتایج شما شروع به آشکار شدن می‌کند، ممکن است متوجه شوید که کاشت مو آن طور که انتظار داشتید به نظر نمی‌رسد و پس از آن باید تصمیم بگیرید که یا به کلینیک بازگشته و پول بیشتری برای سفر و اقامت صرف کنید تا کاشت دوم را انجام دهید، یا به جایی نزدیک به خانه با اعتبار بهتر مراجعه کنید.

ما با افراد زیادی مواجه می‌شویم که برای مشاوره به کلینیک مراجعه نموده و می‌پرسند آیا می‌توانیم کاشت موی خود را بازگردانیم، زیرا از نتایج راضی نیستند. اگرچه ما قادر به بازگردانی کاشت انجام شده نیستیم، می‌توانیم روی بیمار کار کرده و نتایج آن‌ها را ترمیم نمایم.

ترمیم کاشت موی بد

ما دو گزینه‌ی مختلف برای کمک به رفع کاشت موی بد، داریم، اولین گزینه انجام کاشت موی دیگر است. اگر بیمار موهای اهداکننده‌ی کافی داشته باشد، می‌توانیم از پزشکان با تجربه‌‌ی خود استفاده ‌کنیم تا کاشت موی بهتری را طراحی کرده و به طور منحصر به فرد انجام دهند تا به افراد کمک کنند به نتایجی که از ابتدا به دنبال آن بودند، برسند.

ما همچنین رنگدانه‌دار کردن (پیگمانتاسیون) تریکوی  پیشرفته (Advanced Tricho Pigmentation) را عرضه می‌کنیم که می‌تواند برایافزایش تراکم مو در نواحی پوست سر استفاده شود. اگر کاشت موی شما به سمت نازک شدن در نواحی خاصی پیش برود، این درمان باعث می‌شود که مو به مراتب بیشتر و ضخیم‌تر شود.

روش‌های کاشت موی قدیمی‌تر مانند کاشت موی FUT  می‌تواند باعث ایجاد زخم‌های بزرگ در پوست پشت سر بیماران گردد. ما می‌توانیم با استفاده از هر دو روش کاشت موی میکرو FIT و FIT  مانع ایجاد این زخم‌ها شویم.

در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات بیشتر در ارتباط با درمان‌های مربوط به ترمیم موی ما، لطفا همین امروز بدون هیچ‌گونه تعهد در ازای مشاوره، با ما تماس بگیرید.

ترمیم مو تصمیمی بزرگ است و شما زمان زیادی را برای تحقیق در مورد درمان‌های مختلف و اینکه کدام یک می‌تواند برایتان بهترین روش کاشت مو باشد، صرف می‌کنید. هنگامی که در نهایت تصمیم به انجام روش درمانی مانند کاشت مو می‌گیرید، پس از آن باید شروع به تحقیق در مورد بهترین کلینیک کاشت مو بکنید.

در سال‌های اخیر دیده‌ایم که مردم بیشتر وقت خود را صرف تحقیق روی کاشت مو در خارج از کشور می‌کنند. اگرچه گردشگری پزشکی سال‌هاست که انجام می‌شود، مسئله‌ای است که به طور نگران کننده‌ای روز به روز متداول‌تر می‌شود. امروز ما 5 دلیل برای انجام ندادن کاشت مو در خارج از کشور داریم.

1- استانداردها در سراسر جهان متفاوت‌اند.

در ایران امکانات پزشکی توسط وزارت بهداشت و درمان  – کمیته کیفی مراقبت – سامان‌دهی شده و یا به طور رسمی به عنوان کلینیک حرفه‌ای ثبت می‌شوند. از آنجایی که کلینیک‌ها در ایران سامان‌دهی می‌شوند، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که به کلینیکی با امکانات خوب و استانداردهای بالا مراجعه می‌کنید.

هنگام بازدید از یک کلینیک در خارج از کشور، حصول اطمینان از این که کلینیک انتخابی شما مطابق استانداردهای مورد انتظار در ایران است، ممکن است دشوار باشد. برخی از کشورها سازمان حرفه‌ای برای گزارش دادن ندارند و این، دریافت اطلاعات مورد نیاز را دشوار می‌سازد.

2-  ممکن است به درمانی که می‌خواهید نرسید.

اگر به دنبال هر فرایند پزشکی در خارج از کشور باشید، گاهی اوقات دریافت اطلاعات اساسی مورد نیاز ممکن است دشوار باشد. یکی از این خطراتی که با آن مواجه هستید در واقع ترک کلینیک با درمانی مغایر با آن چیزی است که واقعا میخواستید.

گاهی اوقات ممکن است یک مانع زبانی وجود داشته باشد و اطلاعات موجود در وب سایت‌ها و آگهی‌ها گمراه کننده باشد و زمانی که در واقع دنبال کاشت موی FIT هستید، کاشت موی FUT برایتان انجام شود. این اشتباه می‌تواند منجر به بروز زخم‌های قابل توجه در پوست پشت سر شود و نتایج به همان میزان مطلوبی که امیدوار بودید، نباشد.

3- نتایج ممکن است بسیار متفاوت از انتظار باشد.

ما معتقدیم که یک کلینیک کاشت موی مطلوب، انواع مختلف شواهد و تایید مشتری را دارد، این‌ می‌تواند در وب سایت در قالب ویدئو یا عکس باشد، و یا حتی کلینیک می‌تواند هنگام مراجعه‌ی شما چند نمونه‌ را ارائه دهد. ما به بررسی‌های موردیِ کاشت موی حیرت‌انگیز خود می‌بالیم، چرا که به ما اجازه می‌دهد به مشتریان نشان دهیم که چه نتایجی را می‌توانند پس از عمل خود انتظار داشته باشند و همچنین نشان دهیم که چگونه یکی از روش‌های ما می‌تواند ذهنیت شما را تغییر داده و همچنین روی ظاهر شما تاثیر بگذارد.

برخی از کلینیک‌ها در سرتاسر جهان موارد بررسی و عکس قبل و بعد کمی دارند و این چیزی است که باید مراقب باشید. هرچقدر بررسی‌های موردی بیشتری ببینید، بهتر است و قادر خواهید بود تصویر واقعی از نتیجه‌ی بعد از عمل خود در ذهنتان متصور شوید، و پس از آن با نتایج نا امید نخواهید شد.

4- هزینه مهم‌ترین عامل نیست

مردم معمولا گردشگری پزشکی را به این دلیل بررسی می‌کنند که کلینیک کاشت مویی پیدا کنند که بتواند درمان آن‌ها را با قیمت پایین‌تر انجام دهد. وقتی شروع به مشاهده‌ی تبلیغات کلینیک‌های سراسر جهان با قیمت ارزان‌تر می‌کنند، تمرکز روی هزینه‌های کاشت مو آسان‌ است. اما باید به یاد داشته باشید که هزینه، مهم‌ترین عامل نیست.

ما معتقدیم عواملی مانند کیفیت و مراقبت از کاشت همیشه باید مقدم بر هزینه باشد. ما با افتخار خاطر نشان می‌کنیم که بهترین امکانات کلینیکیِ ممکن و همین طور بهترین پزشکان و متفاوت‌ترین روش‌ها را برای اطمینان از حصول بهترین نتیجه ارائه می‌دهیم.

5- موی اهدا کننده، یک منبع محدود است

ما بر این باوریم که این مهم‌ترین عاملی است که باید در نظر داشته باشیم. همیشه به یاد داشته باشید که موهای اهداکننده‌ی شما یک منبع محدود است. فولیکول‌های مو واقع در پشت و کنار سر که معمولا در طی پروسه‌ی کاشت مو استفاده می‌شوند (موی اهدا کننده) منابع ارزشمندی هستند. اگر فرایند کاشت مو به درستی انجام نشود، ممکن است درمان بیشتری برای رفع اشتباه، مورد نیاز باشد.

اگر به دلیل کاشت موی قبلی، موی اهداکننده‌ی کمی دارید، بسیار مشکل است که پزشک کاشت موی طبیعی انجام دهد. کلید کاشت مو با ظاهر طبیعی این است که نه تنها اطمینان حاصل کنید موهای جدید شما طبیعی به نظر می‌رسد، بلکه باید بعد از کاشت اطمینان حاصل کنید که تراکم کافی در ناحیه‌ی اهدا کننده باقی مانده است، این مساله پس از درمان‌های متعدد ممکن است دشوار شود.

 

منبع : خانه سفید